SUPER RABAT - 600 zł na płytki producenta Tubądzin oraz kolekcji Tubądzin Maciej Zień (duże formaty) SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY
Aby znaleźć konkretny produkt, najlepiej przejrzeć kategorie produktów na stronie głównej naszego sklepu. Można także skorzystać z wyszukiwarki umieszczonej na górze strony, wpisując np. nazwę produktu, producenta czy nr katalogowy. Klikając na zdjęcie lub nazwę produktu, uzyskają Państwo jego szczegółowy opis. Znajdują się tam również informację o cenie produktu oraz o tym, jak szybko możemy go Państwu dostarczyć.
Składanie zamówień na naszej stronie odbywa się poprzez dodawanie artykułów do „koszyka” poprzez kliknięcie w przycisk DODAJ DO KOSZYKA oraz wypełnieniu standardowego formularza zamówienia w sklepie internetowym.
Wszelkie informacje na ten temat znajdują się w Zasady oraz koszty wysyłki.
Termin realizacji zamówienia podany jest w opisie każdego produktu obok zdjęcia. Terminy, mogą się różnić zależnie od dostępności u producenta, zapraszamy do kontaktu z nami celem potwierdzenia dostępności produktu.
Nie. Rejestracja konta użytkownika w serwisie jest dobrowolna oraz bezpłatna. Nie jest ona konieczna do użytkowania serwisu, składania i realizacji zamówień.
Tak, do każdego zamówienia nasz sklep wystawia faktury w formie elektronicznej w formacie PDF. Fakturę elektroniczną przesyłamy na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Tak, podczas składania zamówienie możliwy jest wybór dostawy "odbiór osobisty". Wszelkie informacje należy objaśnić z: Biuro obsługi klienta. 506 700 629 lub dekorit@dekorit.pl
Reklamację składamy w naszym Formularzu reklamacji. Kolejnym krokiem po spisaniu protokołu jest zgłoszenie reklamacji do sprzedawcy z którym zawarliśmy transakcję.
Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy ilość dostarczonych towarów zgadza się z zamówieniem. Warunkiem uznania ewentualnej reklamacji w tym zakresie jest spisanie w obecności przewoźnika „Protokołu” zawierającego opis uszkodzenia lub ewentualnych braków. (Data spisania protokołu szkody musi zgadzać się z datą odbioru przesyłki).
Wiemy jak bardzo ważne jest dla Klienta otrzymanie towaru nieuszkodzonego, od początku naszej działalności stawiamy na jakość oraz profesjonalność. Nasi pracownicy dokładnie zabezpieczają każdy zamówiony produkt, aby ten dotarł do Państwa w nienaruszonym stanie.
Nasz sklep posiada jedne z najniższych cen na rynku. Dodatkowo dbając o naszego Klienta udostępniamy różne ciekawe kupony rabatowe, na konkretne marki, kategorie lub produkty.
Od momentu złożenia przez Państwa zamówienia w naszym sklepie, jesteście na bieżąco informowani drogą mailową.
Dostawy nie obejmują wniesienia towaru. Możliwość zamówienia usługi wniesienia na terenie Warszawy i okolic - koszt wyceniany indywidualnie. Przy zakupach kilku produktów koszt wysyłki liczony indywidualnie. W celu ustalenia kosztu wysyłek prosimy o kontakt dekort@dekorit.pl